Gwarancje i reklamacje
1. Każdy produkt dostępny w MOKA™ objęty jest gwarancją producenta.
2. Reklamowany towar zostaje przekierowany do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, gdzie w ciągu 14 dni zostanie rozpatrzona reklamacja.
3. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany mailem lub telefonicznie.
Adres do wysyłki:
Ul. Bohaterewicza
03-982 Warszawa
"Dokument reklamacji towaru"
Do pobrania w wersjach (kliknij w wybrany format):
- PDF,
- DOC,
- JPG,
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.