Reklamacje

Gwarancje i reklamacje

1. Każdy produkt dostępny w MOKA™ objęty jest gwarancją producenta.
2. Reklamowany towar zostaje przekierowany do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, gdzie w ciągu 14 dni zostanie rozpatrzona reklamacja.
3. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany mailem lub telefonicznie.

Adres do wysyłki: 
MOKA Modest Myśliwski
Ul. Bohaterewicza 3/27
03-982 Warszawa


 "Dokument reklamacji towaru"
Do pobrania w wersjach (kliknij w wybrany format):
- PDF,
- DOC,
- JPG,
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel